در این مقاله تصمیم داریم به روش پیشرفت و عوامل موفقیت در نتورک مارکتینگ بپردازیم و مواردی که باعث کسب درآمد بیشتر در این زمینه می شوند را بررسی نماییم.

نتورک مارکتینگ فرآیندی است که هرچه در آن بهتر باشیم، آینده روشن تری در انتظار ماست.ام ال ام مارکتینگ درباره شناخت افراد ، کمک به دیگران و یادگیری بیشتر و ساختن روابط واقعی و بلند مدت با کاربرانی است که وجود آن ها در موفقیت ما موثر است.

محققان دانشگاه MIT به این نتیجه رسیده اند که هرچه کارمندان، ارتباط اجتماعی بیشتری داشته باشند عملکرد بهتری درکار خود خواهند داشت.

در ادامه به بررسی چند مورد که باعث موفقیت در زمینه بازاریابی شبکه ای می شود، میپردازیم.

1-خشک و جدی بودن را تمام کنید.

براساس تحقیقات مردم با دو فاکتور دیگران را ارزیابی می کنند، یکی خونگرمی و دیگری تخصص فنی افراد.حتی  به خونگرمی بیشتر از تخصص اهمیت می دهند.پس سعی کنید با دیگران دوستانه رفتار کنید.اگر با برقراری رابطه ای خوب به مردم کمک کنید، بصورت معمول آن ها نیز در زمان لزوم به لطف شما پاسخ خواهند داد.

2-شاید برخی روابط در میان ارتباطات فعلی شما باشد.

ارتباط با افرادی که در شبکه شما حضور داشته و پیشتر آن ها را میشناسید، بسیار کاربردی تر است.برای مثال دعوت شدن به یک رخداد توسط افرادی که قبلا آن ها را میشناختید، به شما فرصت آشنایی با افراد جدید را می دهد که گاهی منجر به تغیری بزرگ در کار یا زندگی شما می شود.

3-از لینکدین استفاده کنید.

در پروفایل لینکدین خود با افراد تازه ارتباط برقرار کنید.به همین سادگی با افراد جدید بصورت مجازی ارتباط خواهید داشت.هرچیزی لازم باشد در پروفایل شما موجود است و می توانید دیگران را از شغل و فعالیت خود آگاه کنید.

4-شراکت کنید.

وقتی با اشخاص دیگر همراه هستید، رسیدن به اهداف مشترک آسانتر است.ملحق شدن به گروه های جدید ترسناک نیست،اگر تنها هستید افراد تنها را در گروه یافته و با آن ها صحبت کرده و یک گروه کوچک ایجاد کنید.

5-از قانون 1 دقیقه تبعیت کنید.

نیازی نیست قول انجام کارهای بزرگ را به دیگران بدهید.در ابتدا از قانون یک دقیقه استفاده کنید یعنی کارهایی را قبول کنید که فقط 1 دقیقه وقت شما را می گیرند.به این ترتیب می توانید کارهای خود را مدیریت کرده و به قول خود نیز عمل کنید.

6-دیگران را باهم آشنا کنید.

اگر افرادی را می شناسید که می توانند به هم کمک کنند و مشکل دیگران را حل کنند، آن ها را با هم آشنا کنید.مردم معمولا قدردان این کارها هستند.شاید از این طریق بتوانید مشکلات بزرگی را از هر دو طرف حل کنید.تمام کاری که باید انجام دهید ارسال یک پیامک یا یک تماس تلفنی است.نتیجه کار، شما را فردی دوست داشتنی می کند که واقعا دوست دارد به دیگران کمک کند.

در هلدینگ بزرگ عطاکو در سایت atamlm.ir همراه ما باشید.


atamlm.ir دیگران ,افراد ,ارتباط ,گروه ,دقیقه ,جدید ,آشنا کنید ,استفاده کنید ,افراد جدید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بهترین سایت سرگرمی و تفریحی فست آنلاین ارزان کده دعاگو ماه روشن نسیم کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. sarinweb گل سنگ home appliance دانلود